nedelja, 24. oktober 2010

PSA 2.2 16V (EW12J4) dally drive, track car project



Motor 86mm x 96mm, strokker

Zamenjane bodo odmične gredi, nastavljive jermenice, posamične lopute (individual throttle bodies)-plenum type, povišana kompresija motorja...




9.11.2010

Premerjena je bila zračnost med steno cilindra in srajco bata. Motor ne kaže nobenih znakov obrabljenosti in bo dobra osnova za nadaljne predelave.


L.p.

JLD PERFORMANCE

7 komentarjev:

  1. Zdravo tole je pa kr konkretno. Kok se bo pa kej dvignala moč motorja, približno kolk pričakujete. Pa to sam motor rihtate al cel avtomobil?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo nerad karkoli napovedujem ampak recimo, da pričakujemo cca. 210 konjev, verjetno tudi več.
    Avtomobil je peugeot 206 ki že ima nekaj malega postorjenega na podvozju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdravo ni mi zamerit ampak moram mal spraševati da grem pol zmerom z kakšnim prešenečenjem na to stran kakšen odgovor me caka ali pa kakšna nova tema. A bo podvozje tudi kaj poslikano. Hvala za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  4. Na koncu, če bo stranka pustila bomo celo vozilo poslikali. Dugače pa, podvozje je bilstein B8 in vzmeti Eibach, zadaj pa debelejši stabilizator.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo ta motor bote pa u nulo spedenal. Kok pa ma ta motor serisko konjev.
    HVALA

    OdgovoriIzbriši
  6. Serijsko ima motor 160 konjev in 214Nm navora.

    OdgovoriIzbriši
  7. U pol bo pa moč motorj kar narastla. Kolk pa ma ta motor serijsko komprisijo pa na kok jo mislite povečat(a ste ze merli).
    HVALA

    OdgovoriIzbriši